mandag 28. september 2009

Min aller første blogg!



Hei alle sammen!


Får vel henge meg på denne trenden, å begynne å blogge litt!;)


Er ikke så fryktelig mye å si enda, annet enn at jeg er Rita! 20 år, og bor med min fantastiske kjære Peder! Sammen bor vi på Haugenes, og koser vettet av oss!!


Har tenkt å skrive litt om hva jeg tenker å gjør, litt motiverende ting som motiverer meg!!


Å i helgen har jeg: BAKT! Bakte boller på søndag, GREAT SUCSESS! Fikk besøk av svigerinne, svoger, niese OG svigerfar! Så bollene forsvant fort! Fnatastisk gode, så jeg ble bitt av basillen.. Så i dag (mandag) har jeg bakt sjokolade kake med glasur og daim kuler på! Den er enda ikke smakt på, men den SER fantastisk ut!! Hvis jeg klarer å legge ut bilder, så kommer det bilder under her!!



Nok for i dag! Kaka må spises!

1 kommentar:

  1. Så flink du er Rita. Ta med noen boller til oss også da :-)

    SvarSlett