onsdag 30. september 2009

Hvor skal jeg? Hva er jeg bestemt til å gjøre?

Hvor er jeg på vei?
Er jeg på vei, i gal retning? Eller er jeg på helt rett vei.. Akkuratt der jeg skal være- akkuratt nå?
Er jeg der skjebnen vil jeg skal være?

Hørte om en jente, hun var adoptert, som var på ferie i Sverige... Å akkuratt i det hun gikk forbi en kirkegård fikk hun se en gravstøtte med hennes navn på.. Det var hennes bestemor, som hun ikke visste om.... Er det da skjebnen som forteller deg at i akkuratt det sekund så er du på rett sted til rett tid? At alt du har gjort før i livet har ledet frem til dette?

Jeg lurer veldig på dette fra tid til annen, gjør jeg de rette valgene? Klarer jeg alltid å velge rett? Det gjør jeg nok ikke... men hvor stor påvirkning har det på resten av mitt liv?

Har noen andre tanker om dette noe VEl dype temaet?;) Glad for kommentarer!

1 kommentar: