torsdag 8. oktober 2009

Voksen?

Når jeg fylte 20, så tenkte jeg at NÅ må jeg bli voksen;) Så jeg prøver å ta bena fatt, og har begynt å bli litt av en husmor;) Vasker å styrer, baker og lager mat;) Å jeg vet om EN som tjener godt på det! Selvom vi er utrolig flinke på å fordele oppgavene....
Men har tenkt litt på det å bli "voksen" ... Hva innebærer det? Hva er det som er anderledes når man blir voksen? Er det spesielle ting man liksom må gjøre da? Kjøpe hus, få barn- betale regninger? Eller er det bare som jeg har gjort- bake å vaske litt så har du bestått husmorlappen liksom?
Hmm.... Noen tips til å bli en bedre husmor?;)

7 kommentarer:

  1. no comment... sånne ting er en betal-tjeneste for meg.

    SvarSlett
  2. Hva er det som IKKE er en betal-tjeneste for deg da?

    SvarSlett
  3. En blir jo aldri ordentlig voksen. Inni hodet mitt er jeg ikke det ihvertfall. Hilsen to "unge" gamlinger.

    SvarSlett
  4. ps legg inn slik at gubben også får kommentert. Bruksanvisning finner du her

    SvarSlett
  5. Trooor jeg fikk det til nå?;)

    SvarSlett
  6. Guri det fikk du da flott til. Flink du er :-)

    SvarSlett
  7. ah! Lærerbarnet ditt tar seg til;)

    SvarSlett